Ezen az oldalon a honlappal és az e-bolttal kapcsolatos leggyakrabban felmerülő kérdésekre adunk választ!
- A Windsurfing.hu elérhetőségei?
info@windsurfing.hu / +36 20 496 4656 / skype: takacsmatto / 2040 Budaörs, Hegyalja u. 85 - Csak előre egyeztetett időpontban!
- Mennyibe kerül a házhozszállítás?
Lépj be az adott termék oldalára, és a termék leírása alatt megtalálod a házhozszállítás árát. A legtöbb termék házhozszállításának díja 1690 Ft utánvétellel, 1390 Ft átutalással.. Természetesen több termék rendelése esetén ezek nem adódnak össze. Az átutalás paramétereit a megrendelés visszaigazolása után, a valós készlet ellenőrzését követően küldjük el neked.
- Hogy tudok megrendelést küldeni?
1. Telefonon: 06-20-496-4656
2. Interneten:
- Válaszd ki a kívánt terméket termékeket a gomb megnyomásával.
- A program az adott terméket a kosárba fogja tenni. Itt ki tudod választani a
kívánt mennyiséget, és a többi, már kosárban lévő terméknél is módosítani tudod
azt. Lehetséges a termékek törlése is.
- A "vissza az áruházba" gombra kattintva ki tudsz lépni a kosárból és folytatni
tudod a vásárlást.
- A "megrendelem" gombra kattintva pedig elküldheted a megrendelést. Ebben az
esetben a következő oldalon add meg az adataid, válassz a szállítási módozatok
közül (ami lehet utánvétes házhozszállítás, személyes átvétel, illetve kérhetsz
telefonos egyeztetést is, ebben az esetben hamarosan megkeresünk a megadott
elérhetőségeken)
- Ha újra a lap alján található "megrendelem" gombra kattintasz, a megrendelésed
elküldésre kerül.
-Ha a megrendelés sikeres volt,
rövid időn belül kapsz egy visszaigazoló emailt is. Ha ez nem történne meg, arra
kérünk keress minket a megadott elérhetőségeken.
3. E-mailen is küldhetsz megrendelést:
matto@windsurfing.hu
Hol lehet megnézni, felpróbálni, esetleg kipróbálni az árut vásárlás előtt?
A Windsurfing.hu e-boltjában kapható áruk természetesen megtekinthetők és felpróbálhatók. Amennyiben ilyen igény merülne fel, küldj egy megrendelést és a "szállítás módja" pontban a "személyes átvétel, vagy a telefonos egyeztetés" - opciót válaszd ki! Mi felvesszük veled a kapcsolatot a részletek megbeszélése végett!
Raktárunk / boltunk címe: 2040 Budaörs, Hegyalja u. 85.
Amennyiben személyesen szeretnél vásárolni, esetleg a terméket megnéznéd élőben, felpróbálnád, itt megteheted.
Nyitvatartás időpont egyeztetés szerint: matto@windsurfing.hu vagy 06 20 496 4656A Windsurfing.hu raktárának és boltjának címe: 2040 Budaörs, Hegyalja u. 85. Csak egyeztetett időpontban! (06 20 496 4656, matto@windsurfing.hu)
- Milyen lehetséges szállítási és fizetési módozatok léteznek?
Utánvételes átvétel, futárszolgálat (DPD futárszolgálat). Ha szeretnéd tudni, hogy egy mennyi egy adott termék házhozszállítási díja lépj be a termék oldalára. Jelenleg a házhozszállítás díja egységesen 1690 Ft
Banki átutalás.. A Webslider Kft számlaszámára. Küldd el a megrendelést, és a készletek ellenőrzését követő - nem automatikus - visszaigazolásban elküldjük neked a fizetéshez szükséges paramétereket.
Személyes átvétel - termékeink része megtalálható a Windsurfing.hu raktárában a 2040 Budaörs, Hegyalja u. 85. címen. Csak előre egyeztetett időpontban: 06 20 496 4656
Ha egyéb felvetésed van, válaszd a telefonos egyeztetést a megrendelés végén a szállítási módozatoknál! Mindenre nyitottak vagyunk..
- Mit tehetek, ha nem tetszik, vagy nem megfelelő a megrendelt termék.
Az elállási jogról az üzletszabályzat oldalon találsz információt. Kattints ide >>
- Hibásan leadott vagy
teljesített megrendelések esetén a teendők:
Vedd fel velünk a kapcsolatot a
matto@windsurfing.hu email címen, vagy a 06 20 496 4656 -os telefonszámon,
hogy minél előbb orvosoljuk a problémát. Hibásan teljesített megrendelés esetén
a csere költségeit átvállaljuk.
- Szállítási határidők?
A Windsurfing.hu általában maximum egy hetes határidővel szállítja a megrendelt árukat. Ettől eltérő esetben (pl: készlethiány..) telefonon jelentkezünk maximum 2 napon belül és tudatjuk veled hogy milyen feltételeket tudunk számodra biztosítani.
Ha sürgős lenne az átvétel, kérlek tüntesd fel a megrendelésedben, vagy írj emailt: matto@windsurfing.hu
- Reklamációk intézése
1. Hibás termék esetén az
importőr vagy gyártó által biztosított feltételekkel tudunk segíteni.
2. A szállításkor (ha van) történő kár esetében a futárszolgálat ellen való
szükséges lépéseket megtesszük.
3. Ha nem tetszik amit megrendeltél, ha eredeti állapotban hozod vagy küldöd
vissza, a kézhezvételt követő egy héten belül, az árát levásárolhatod, vagy
visszavásároljuk a terméket.
Neoprén ruha esetén a nem
megfelelő méretválasztásból adódó meghibásodásért (túl szűk a ruha) nem tudunk
garanciát vállalni.
Használt termékekre nem tudunk garanciát vállalni, kivétel akkor, ha ezt külön
kihangsúlyozzuk a termék leírásánál.
Amennyiben további kérdésed lenne, kérünk tedd fel, hogy itt is közzé tehessük!
Sikeresen hozzáadtuk a terméket a kosaradhoz!
Hibás email vagy hibás jelszó!
Feldolgozás folyamatban...