Gyakori kérdések


Ezen az oldalon a honlappal és az e-bolttal kapcsolatos leggyakrabban felmerülő kérdésekre adunk választ!

- A Windsurfing.hu elérhetőségei?

info@windsurfing.hu / +36 20 496 4656 / skype: takacsmatto / 2040 Budaörs, Hegyalja u. 85 - Csak előre egyeztetett időpontban!

- Mennyibe kerül a házhozszállítás?

Lépj be az adott termék oldalára, és a termék leírása alatt megtalálod a házhozszállítás árát. A legtöbb termék házhozszállításának díja 1690 Ft utánvétellel, 1390 Ft átutalással.. Természetesen több termék rendelése esetén ezek nem adódnak össze. Az átutalás paramétereit a megrendelés visszaigazolása után, a valós készlet ellenőrzését követően küldjük el neked.

- Hogy tudok megrendelést küldeni?

1. Telefonon: 06-20-496-4656

2. Interneten:
- Válaszd ki a kívánt terméket termékeket a gomb megnyomásával.
- A program az adott terméket a kosárba fogja tenni. Itt ki tudod választani a kívánt mennyiséget, és a többi, már kosárban lévő terméknél is módosítani tudod azt. Lehetséges a termékek törlése is.
- A "vissza az áruházba" gombra kattintva ki tudsz lépni a kosárból és folytatni tudod a vásárlást.
- A "megrendelem" gombra kattintva pedig elküldheted a megrendelést. Ebben az esetben a következő oldalon add meg az adataid, válassz a szállítási módozatok közül (ami lehet utánvétes házhozszállítás, személyes átvétel, illetve kérhetsz telefonos egyeztetést is, ebben az esetben hamarosan megkeresünk a megadott elérhetőségeken)
- Ha újra a lap alján található "megrendelem" gombra kattintasz, a megrendelésed elküldésre kerül.

-Ha a megrendelés sikeres volt, rövid időn belül kapsz egy visszaigazoló emailt is. Ha ez nem történne meg, arra kérünk keress minket a megadott elérhetőségeken.

3. E-mailen is küldhetsz megrendelést: matto@windsurfing.hu

 Hol lehet megnézni, felpróbálni, esetleg kipróbálni az árut vásárlás előtt?

A Windsurfing.hu e-boltjában kapható áruk természetesen megtekinthetők és felpróbálhatók. Amennyiben ilyen igény merülne fel, küldj egy megrendelést és a "szállítás módja" pontban a "személyes átvétel, vagy a telefonos egyeztetés" - opciót válaszd ki! Mi felvesszük veled a kapcsolatot a részletek megbeszélése végett!

Raktárunk / boltunk címe: 2040 Budaörs, Hegyalja u. 85.


Amennyiben személyesen szeretnél vásárolni, esetleg a terméket megnéznéd élőben, felpróbálnád, itt megteheted.

Nyitvatartás időpont egyeztetés szerint: matto@windsurfing.hu vagy 06 20 496 4656

A Windsurfing.hu raktárának és boltjának címe: 2040 Budaörs, Hegyalja u. 85. Csak egyeztetett időpontban! (06 20 496 4656, matto@windsurfing.hu)

- Milyen lehetséges szállítási és fizetési módozatok léteznek?

  • Utánvételes átvétel, futárszolgálat (DPD futárszolgálat). Ha szeretnéd tudni, hogy egy mennyi egy adott termék házhozszállítási díja lépj be a termék oldalára. Jelenleg a házhozszállítás díja egységesen 1690 Ft

  • Banki átutalás.. A Webslider Kft számlaszámára. Küldd el a megrendelést, és a készletek ellenőrzését követő - nem automatikus - visszaigazolásban elküldjük neked a fizetéshez szükséges paramétereket.

  • Személyes átvétel - termékeink része megtalálható a Windsurfing.hu raktárában a 2040 Budaörs, Hegyalja u. 85. címen. Csak előre egyeztetett időpontban: 06 20 496 4656

  • Ha egyéb felvetésed van, válaszd a telefonos egyeztetést a megrendelés végén a szállítási módozatoknál! Mindenre nyitottak vagyunk..

- Mit tehetek, ha nem tetszik, vagy nem megfelelő a megrendelt termék.

Az elállási jogról az üzletszabályzat oldalon találsz információt. Kattints ide >>

- Hibásan leadott vagy teljesített megrendelések esetén a teendők:

Vedd fel velünk a kapcsolatot a matto@windsurfing.hu email címen, vagy a 06 20 496 4656 -os telefonszámon, hogy minél előbb orvosoljuk a problémát. Hibásan teljesített megrendelés esetén a csere költségeit átvállaljuk.

- Szállítási határidők?

A Windsurfing.hu általában maximum egy hetes határidővel szállítja a megrendelt árukat. Ettől eltérő esetben (pl: készlethiány..) telefonon jelentkezünk maximum 2 napon belül és tudatjuk veled hogy milyen feltételeket tudunk számodra biztosítani.

Ha sürgős lenne az átvétel, kérlek tüntesd fel a megrendelésedben, vagy írj emailt: matto@windsurfing.hu

- Reklamációk intézése

1. Hibás termék esetén az importőr vagy gyártó által biztosított feltételekkel tudunk segíteni.
2. A szállításkor (ha van) történő kár esetében a futárszolgálat ellen való szükséges lépéseket megtesszük.
3. Ha nem tetszik amit megrendeltél, ha eredeti állapotban hozod vagy küldöd vissza, a kézhezvételt követő egy héten belül, az árát levásárolhatod, vagy visszavásároljuk a terméket.

Neoprén ruha esetén a nem megfelelő méretválasztásból adódó meghibásodásért (túl szűk a ruha) nem tudunk garanciát vállalni.
Használt termékekre nem tudunk garanciát vállalni, kivétel akkor, ha ezt külön kihangsúlyozzuk a termék leírásánál.

Amennyiben további kérdésed lenne, kérünk tedd fel, hogy itt is közzé tehessük!