In advertising, sex sells. But only if you′re selling sex.
Jef I. Richards
Az olvasáshoz fokozottan ajánlott az Airbourne ?Blonde, Bad & Beautiful? című
száma.
Klikk >>
Bármit hirdetsz nagy mellekkel vagy kivillanó hosszú combokkal, sikert érsz el.
Női mellekkel és combokkal, persze. Miért is? Mert a világot olyan férfiak
irányítják, akik inkább megnéznének egy leszbi-show-t még Valerie Ghibaudo és
Karin Jaggi szereplésével is, minthogy akár 10 km-ről tanúi legyenek, ahogy Josh
Angulo szerelmesen megsimogatja Björn Dunkerbeck cuki kis borostáját.
Ám ez az egész csak akkor működik, ha el tudod hitetni, hogy a termék
megvételével egy óriási kefélést is kaphatsz. Mintegy beépített extraként. Az
illúzió megteremtéséhez pedig kellenek a csinos nők. Pucéran.
13. Back to the Topless 80s
Akkoriban még nem is létezett a ?viral? fogalom, de ez a film ? Jenna De Rosnay
főszereplésével (róla később még lesz szó) ? ebben (is) jóval megelőzte a korát,
mert vírusmarketing ez a javából, még ha nem is annak szánták. A korszellemet
jól adják a durván csípő fölé húzott bikinialsók, a nyolcvanas évek legvadabb
színkavalkádja bombázza a retinákat és az évtized már leszámolt a melltrapézzal
? ez érthető, ugye?
.. a videó már nem elérhető..
12. JP
2010 szeptembere. Michael Douglas bejelenti, hogy rákos, Tony Blair kiadja
önéletrajzát, Kim Cljisters másodszorra is megnyeri a US Open-t, és kijön a
JP-Australia 2011-es katalógusa, ahol ezzel a képpel Jason Polakow
(fél)hivatalosan is deklarálja, hogy meleg. Elrettentő, heterókat deszkavételre
egyáltalán nem ösztönző kép. De azért? Jason, megkönnyebbülés, mi? Renee
Willmott (JP ex) sejthette.
11. "Call Me Maybe!"
Mikor még a merketingesek mertek - és akartak is - Marlborót reklámozni a tévéújságban, és a tinédzserkori pattanáselhárító bizottság nem rohant az ORTT utódjához egy pár formás mellet mutató, főműsoridőben leadott minden egyes Fa reklám miatt, akkor ilyen képek is előfordulhattak a mainstream férfimagazinokban. Ízléses, szoftpornót alulról súroló hirdetés, a Corona Speed meg sláger lett. (Valakiknek a windsurfing.hu ?Apró? rovatában máig az is maradt.) Csak gratulálni lehet a készítőknek.
Jó öreg Neil Pryde kétszer is ellövette ugyanazt a poént, először Jenna de Rosnay aztán meg Susi Mai szereplésével, bízva a kollektív emlékezet hanyatlásában, de az internet nem felejt. A testfestés végre nemcsak a köcsög hipszterek privilégiuma, a négy cici egyikére sem lehet panasz és ?Igen!?, határozottan ?Igen!? a válasz arra a kérdésre, hogy feláll-e mi is festettünk volna-e.
Egy kellemes videó az említett hirdetés elkészítéséről:
9. Gorilla(z)
Sokan szívesen láttunk volna egy Iballa Ruano Morenot meztelenül (akár Daidával
együtt!!!), de nem ma, inkább 10 évvel ezelőtt. A wave-szakág szálkás
nagyasszonyáról Ben Severne csak leimádkozta a bugyit a Gorilla cuccainak a
kampányához, de ezen a tényen kívül semmi örömünk nincs az akcióban: a
kikínlódott majompofa kínos röhögést, a hanyag Photoshop kezelés által ottmaradt
bikinialsó meg csak cöcögő szánakozást vált ki.
8. Emancipáció?
Shawna Cropasnak, mint a JP-Australia legjobb nőjének, egy dolga van a márkánál:
JP félresikerült coming-outja után visszaédesgetni a heteró vásárlókat a
márkához. Szörftudással ezt nem fogja megtenni, de cicimutogatással nagy esélye
van rá. Kolléganőit (Anne-Marie Reichman, Tatiana Howard, stb.) rábeszélve
megcsinálta a Maui Maids (http://www.shawnacropas.com/maui-maids/) formációt,
ahol bikiniben és magas sarkú csizmában porszívózzák a plázst.
7. Pucér Tiree
Louise Emery és Adrian Jones kigondolta 2007 körül, hogy a saját honlapjuknak
(boardseekermag.com) egy meztelen gerillamarketing tenne a legjobbat. Az
aktuális Tiree Classic ideje alatt le is kapatták magukat, ahogy pucéran tolják
a shorebraken. Még szerencse, hogy több kép nincs. De arra azért jó volt, hogy a
mélyen intellektuális és elemzően alapos cikkeiről ismert Metro Magazinba
bekerüljenek
(A
cikk az angol Metro újságban)
6. Ogli G ? High Rollers
Büszke honfitársunk büszkén vállalt alkotása simán beleesik az ?annyira rossz,
hogy már jó? kategóriába, és ha Signore Ricci látta volna, magyar importőr az
életben nem kapott volna kereskedési jogot. Nem kell végigszenvedni, a lényeg
3:36-nál van.
5. She Devil
Mikor az F2 még igazán menő volt, merte és akarta a CYB (Customize Your Board)
kampányát nyomni, és volt pénze leszerződtetni Moniseur Gilles Basset arany
kezét, akkor? hát akkor még csak 2007-et írtunk, és Michael Jackson is életben
volt. Gilles Basset egy roppant kívánós succubus-t adott Moniseur Julien
Taboulet alá, és ? legyünk őszinték ? ennél jobb zászlóshajó egy félunderground
viral (gerilla)marketingakcióhoz nem kell. Sajnos a szériagyártásba már az
idióta rózsás design került és cicisziluetteket azóta csak a Tabou 3S korábbi
verzióin és a Marco Copello&HTS Boarder Division nyomi cuccain lehet látni.
4. Windsurf Beauties
Olya Raskina és Sveta Martynova. A szlávoknál talán azért olyan csinosak a nők,
mert a sors ezzel akarta kárpótolni szegény Ivánokat a szerencsétlenül
elcseszett történelmükért. A hölgyek az eljátszott sztereotípiák ellenére elég
ügyesek, és inkább az FHM olvasóinak készült ez a reklám, mint a moszkvai
mínuszokban Dahabról álmodozó, vodkaszürcsölgető Nagyezsdáknak.
Windsurfing Beauties, how it all started from Windsurf Beauties on Vimeo.
3. Hot Sails Maui
Torben Sonntag, a HSM német importőre kreatív egyéniség, a mainstreamnek még
éppen kedves punkszagú ötletekkel. Mert hát hogyan másképp történhetett volna
meg, hogy a fenti kép (a Hot Sails Maui német divíziója által megrendelt
hirdetések teljes és tökéletes ellenpontja) megjelenése után egyből beszédtéma
lesz az európai színen? Szegény JP, hogy csorgatná a nyálát!
2. Power XT
Ez a klip két dolgot mutat meg: 1. Nik Baker a Beugróban is jó lenne. 2.
Explicit tartalom nélkül is utálhatnak valamit a szüfrazsettek. Lehet, ha
olajozott szoláriumbarna szilikonvölgybe rakják az alurudat (bocs, hosszabbítót)
és ezt veszik 30 másodpercig, még a szakadós nem-Dyneema kötelek sem zavartak
volna bele a Power XT eladási számaiba.
1. Robby ?Rambo? Naish
Mistral, Audi Urquattro, Uzi, Ray-Ban, lila boardshort? Ehhez a képhez semmit
nem kell hozzáfűzni. Főnök
13+1. Gun Sails (Igen, a pótmérkőzés a végén, mert ez a meglepetés.)
Az elmúlt évtized közepén a Gun Sails marketingmenedzsereinek a házasélete nem
lehetett túl kiegyensúlyozott. Miközben a szörf és az egészséges párkapcsolat
szimbiózisát firtató egész sorozat reklámanyagot kreálták, suttyomban a cégükhöz
szerződtetett Martin Van Geenhoven és felesége, Krystelle La Croix páros képeire
onanizáltak.
Nem vagy bejelentkezve, ezért hozzászólásod csak moderálás után fog megjelenni.
Sikeresen hozzáadtuk a terméket a kosaradhoz!
Hibás email vagy hibás jelszó!
Feldolgozás folyamatban...