A 13+1 legszexistább windszörfös marketingötlet


2012.11.04

In advertising, sex sells. But only if you′re selling sex.
Jef I. Richards


Az olvasáshoz fokozottan ajánlott az Airbourne ?Blonde, Bad & Beautiful? című száma. Klikk >>

Bármit hirdetsz nagy mellekkel vagy kivillanó hosszú combokkal, sikert érsz el. Női mellekkel és combokkal, persze. Miért is? Mert a világot olyan férfiak irányítják, akik inkább megnéznének egy leszbi-show-t még Valerie Ghibaudo és Karin Jaggi szereplésével is, minthogy akár 10 km-ről tanúi legyenek, ahogy Josh Angulo szerelmesen megsimogatja Björn Dunkerbeck cuki kis borostáját.
Ám ez az egész csak akkor működik, ha el tudod hitetni, hogy a termék megvételével egy óriási kefélést is kaphatsz. Mintegy beépített extraként. Az illúzió megteremtéséhez pedig kellenek a csinos nők. Pucéran.

13. Back to the Topless 80s

Akkoriban még nem is létezett a ?viral? fogalom, de ez a film ? Jenna De Rosnay főszereplésével (róla később még lesz szó) ? ebben (is) jóval megelőzte a korát, mert vírusmarketing ez a javából, még ha nem is annak szánták. A korszellemet jól adják a durván csípő fölé húzott bikinialsók, a nyolcvanas évek legvadabb színkavalkádja bombázza a retinákat és az évtized már leszámolt a melltrapézzal ? ez érthető, ugye?

.. a videó már nem elérhető..

12. JP

2010 szeptembere. Michael Douglas bejelenti, hogy rákos, Tony Blair kiadja önéletrajzát, Kim Cljisters másodszorra is megnyeri a US Open-t, és kijön a JP-Australia 2011-es katalógusa, ahol ezzel a képpel Jason Polakow (fél)hivatalosan is deklarálja, hogy meleg. Elrettentő, heterókat deszkavételre egyáltalán nem ösztönző kép. De azért? Jason, megkönnyebbülés, mi? Renee Willmott (JP ex) sejthette.

11. "Call Me Maybe!"

Mikor még a merketingesek mertek - és akartak is - Marlborót reklámozni a tévéújságban, és a tinédzserkori pattanáselhárító bizottság nem rohant az ORTT utódjához egy pár formás mellet mutató, főműsoridőben leadott minden egyes Fa reklám miatt, akkor ilyen képek is előfordulhattak a mainstream férfimagazinokban. Ízléses, szoftpornót alulról súroló hirdetés, a Corona Speed meg sláger lett. (Valakiknek a windsurfing.hu ?Apró? rovatában máig az is maradt.) Csak gratulálni lehet a készítőknek.

10. "Paint It Black"

Jó öreg Neil Pryde kétszer is ellövette ugyanazt a poént, először Jenna de Rosnay aztán meg Susi Mai szereplésével, bízva a kollektív emlékezet hanyatlásában, de az internet nem felejt. A testfestés végre nemcsak a köcsög hipszterek privilégiuma, a négy cici egyikére sem lehet panasz és ?Igen!?, határozottan ?Igen!? a válasz arra a kérdésre, hogy feláll-e mi is festettünk volna-e.

Egy kellemes videó az említett hirdetés elkészítéséről:



9. Gorilla(z)

Sokan szívesen láttunk volna egy Iballa Ruano Morenot meztelenül (akár Daidával együtt!!!), de nem ma, inkább 10 évvel ezelőtt. A wave-szakág szálkás nagyasszonyáról Ben Severne csak leimádkozta a bugyit a Gorilla cuccainak a kampányához, de ezen a tényen kívül semmi örömünk nincs az akcióban: a kikínlódott majompofa kínos röhögést, a hanyag Photoshop kezelés által ottmaradt bikinialsó meg csak cöcögő szánakozást vált ki.



8. Emancipáció?

Shawna Cropasnak, mint a JP-Australia legjobb nőjének, egy dolga van a márkánál: JP félresikerült coming-outja után visszaédesgetni a heteró vásárlókat a márkához. Szörftudással ezt nem fogja megtenni, de cicimutogatással nagy esélye van rá. Kolléganőit (Anne-Marie Reichman, Tatiana Howard, stb.) rábeszélve megcsinálta a Maui Maids (http://www.shawnacropas.com/maui-maids/) formációt, ahol bikiniben és magas sarkú csizmában porszívózzák a plázst.



7. Pucér Tiree

Louise Emery és Adrian Jones kigondolta 2007 körül, hogy a saját honlapjuknak (boardseekermag.com) egy meztelen gerillamarketing tenne a legjobbat. Az aktuális Tiree Classic ideje alatt le is kapatták magukat, ahogy pucéran tolják a shorebraken. Még szerencse, hogy több kép nincs. De arra azért jó volt, hogy a mélyen intellektuális és elemzően alapos cikkeiről ismert Metro Magazinba bekerüljenek (A cikk az angol Metro újságban)



6. Ogli G ? High Rollers

Büszke honfitársunk büszkén vállalt alkotása simán beleesik az ?annyira rossz, hogy már jó? kategóriába, és ha Signore Ricci látta volna, magyar importőr az életben nem kapott volna kereskedési jogot. Nem kell végigszenvedni, a lényeg 3:36-nál van.



5. She Devil

Mikor az F2 még igazán menő volt, merte és akarta a CYB (Customize Your Board) kampányát nyomni, és volt pénze leszerződtetni Moniseur Gilles Basset arany kezét, akkor? hát akkor még csak 2007-et írtunk, és Michael Jackson is életben volt. Gilles Basset egy roppant kívánós succubus-t adott Moniseur Julien Taboulet alá, és ? legyünk őszinték ? ennél jobb zászlóshajó egy félunderground viral (gerilla)marketingakcióhoz nem kell. Sajnos a szériagyártásba már az idióta rózsás design került és cicisziluetteket azóta csak a Tabou 3S korábbi verzióin és a Marco Copello&HTS Boarder Division nyomi cuccain lehet látni.

4. Windsurf Beauties

Olya Raskina és Sveta Martynova. A szlávoknál talán azért olyan csinosak a nők, mert a sors ezzel akarta kárpótolni szegény Ivánokat a szerencsétlenül elcseszett történelmükért. A hölgyek az eljátszott sztereotípiák ellenére elég ügyesek, és inkább az FHM olvasóinak készült ez a reklám, mint a moszkvai mínuszokban Dahabról álmodozó, vodkaszürcsölgető Nagyezsdáknak.

Windsurfing Beauties, how it all started from Windsurf Beauties on Vimeo.

3. Hot Sails Maui

Torben Sonntag, a HSM német importőre kreatív egyéniség, a mainstreamnek még éppen kedves punkszagú ötletekkel. Mert hát hogyan másképp történhetett volna meg, hogy a fenti kép (a Hot Sails Maui német divíziója által megrendelt hirdetések teljes és tökéletes ellenpontja) megjelenése után egyből beszédtéma lesz az európai színen? Szegény JP, hogy csorgatná a nyálát!

2. Power XT

Ez a klip két dolgot mutat meg: 1. Nik Baker a Beugróban is jó lenne. 2. Explicit tartalom nélkül is utálhatnak valamit a szüfrazsettek. Lehet, ha olajozott szoláriumbarna szilikonvölgybe rakják az alurudat (bocs, hosszabbítót) és ezt veszik 30 másodpercig, még a szakadós nem-Dyneema kötelek sem zavartak volna bele a Power XT eladási számaiba.




1. Robby ?Rambo? Naish

Mistral, Audi Urquattro, Uzi, Ray-Ban, lila boardshort? Ehhez a képhez semmit nem kell hozzáfűzni. Főnök

13+1. Gun Sails (Igen, a pótmérkőzés a végén, mert ez a meglepetés.)

Az elmúlt évtized közepén a Gun Sails marketingmenedzsereinek a házasélete nem lehetett túl kiegyensúlyozott. Miközben a szörf és az egészséges párkapcsolat szimbiózisát firtató egész sorozat reklámanyagot kreálták, suttyomban a cégükhöz szerződtetett Martin Van Geenhoven és felesége, Krystelle La Croix páros képeire onanizáltak.


Ennyi a lista. Játszott még az RRD ?Irresistible performance? kampányából a nagymellű, boardshortját pont letoló bikinis hölgy. Kép nincs róla, mert az első magyar nyomtatott Kite és Windsurf Magazin első és egyetlen számának belső hátoldalán ott van, tessék elővenni, megnézni. (Az a magazin magában is megérne egy elemzést.) Ne felejtsétek: ??Porn to be Wild??

GP

Ascan Black

Cimkék

Hozzászólások

Hozzászólok - +

Nem vagy bejelentkezve, ezért hozzászólásod csak moderálás után fog megjelenni.








25935
Írd ide az ellenörző számot:

Kiemelt ajánlataink

NeilPryde Nexus

69 000 Ft

84 000 Ft

NeilPryde Nexus
Pat Love bukósisak

16 990 Ft

27 000 Ft

Pat Love bukósisak
Mystic Star 5/3 backzip

69 000 Ft

113 000 Ft

Mystic Star 5/3 backzip
Severne Blade 2022

239 000 - 345 000 Ft

299 000 - 393 000 Ft

Severne Blade 2022
O´Neill neoprene

33 000 - 39 900 Ft

O´Neill neoprene
JP SuperLight

144 000 - 154 000 Ft

239 000 - 245 000 Ft

JP SuperLight
Neilpryde Nexus lady

69 000 Ft

84 000 Ft

Neilpryde Nexus lady
Ascan Jibe

13 900 Ft

Ascan Jibe
Tiki Trainer rig

145 000 - 159 000 Ft

155 000 - 169 900 Ft

Tiki Trainer rig
Prolimit Slider

23 000 - 29 000 Ft

29 000 Ft

Prolimit Slider
Severne Convert 2022

185 000 - 229 000 Ft

221 000 - 275 000 Ft

Severne Convert 2022
Gaastra Hybrid 2021

148 000 - 199 000 Ft

214 000 - 259 000 Ft

Gaastra Hybrid 2021