A trilógia harmadik, de korántsem befejező része. Vagymégis.
Hajónapló
Hely:
Lakinger Béla Zsebcirkáló valahol a Rákos patak Csendes óceánon mentén.
A megvett szörfalkatrészekbe beleborított pénzmennyiség a mai napon nemcsak a
V63-as és a Ford GT40 együttes beszerzési árát haladta meg, de a HiFly Cs500
felhajtóerejét is. Süllyedünk, de egyre mélyebbre.
A Neilpryde latnifeszítője
Szerszám nélkül állítható, ezzel pedig minden pozitívumot elmondtunk a Neilpryde
latnifeszítő rendszeréről, amit tudtunk.
Az átgondolt, bevált, jól használható rendszer helyett kitaláltak egy műanyag
csavart, amit kézzel kell tekergetni, aztán a sapkát rápattintva újra meg újra
ellenőrizni, sikerült-e már végre eltüntetni a ráncokat a vitorláról.
Többnyire
elég kis sikerességi rátával és lefejtett bőrrel az ujjakon végződik a dolog,
mert elsőre beállítani egyiket se sikerül, a sapka meg a művelet során szépen
gyalulja a bőrt. ("a hülye részegnek általában sikerül, de, hogy öröme nem lesz
benne az hétszentség.")
Más kérdés, hogy ugyan minek is kell szórakozni a latnifeszítőkkel, ha egy év
múlva úgyis gatya lesz a vitorla.
Nagyjából így működhet a fejlesztés, ha autógépész marketinges pofátlankodik oda
a fogazóműhelybe tervezőirodába.
![]() |
Dakine Nitrous
A Dakine vakvágányra tévedésének, különösen vicces, ugyanakkor elborzasztó
eredménye lett. Egybeépítették a boardshort-ot az ülőtrapézzal.
Gondolták, így azok a bohócok is találnak végre megfelelő racionális indokot,
akik valamilyen homályos oknál fogva rövidnadrágot húznak a hosszú neoprénre.
(Mi nem ítélünk el senkit, de szeretünk nevetni)
Túl nagy sikere nem lett, szépen lassan ki is halt a kínálatból, viszont a
kiteosoknak valamiért még mindig el tudják adni.
Kíváncsi vagyok mi lesz a következő lépés, beépített pelenka? Dakine Pampers? T7
Libero?
Monolines
Valamikor 2006 körül a Prolimit bemutatott egy olyan trapézkötelet, ami első
látásra kissé furcsa volt, aztán másodikra is, sőt sokadszorra még inkább, el is
tűnt hamar.
Viszont elültettek egy magot a Dakine-nál.
2009-re ez a mag aztán csírává érett és az amerikaiak is kihozták a saját
verziójukat, ami lényegesen jobban hasonlított az addig megszokott
trapézkötelekre, viszont csak egy tépőzár rögzítette ezt is.
Sokak fantáziáját megmozgatta ez, végre könnyen megtalálhatták a vitorla
húzáspontjának közepét, meg állítgatni is könnyebb volt, az elején.
Ennek a kiváló produktumnak a hátrányai később jönnek elő. Sokkal kisebb
felületen oszlik el ugyanakkora terhelés, túlterhelve a bumot, valamint idővel
egyre szorosabbra húzódik a tépőzár, valódi élménnyé varázsolva az odébb
cibálást.
![]() |
![]() |
Dakine |
Prolimit 2006 |
Az életszínvonal megszállottság melléktermékei
Ha valakinek sikerül valaha az iszapsírból kihalásznia a naplót és olvassa ezt a
bejegyzést, meg az
előzőeket, fontolja meg a következőt.
Egy darabka történelmet birtokolni mindig jó, ha meg még használni is lehet,
akkor pláne. De a nap végén még a 2004-es eredeti Evo is csak egy deszka marad a
többi közül, viszont akkor már sokkal inkább az fog számítani, hogy milyen magas
is volt az a loop, mekkora zakó volt pont a fotós mellett a köveknél.
Ne a deszkád, vitorlád, dupla boardbaged tartalma legyél, különben te is csak
egy szörfcuccokra nyálat csorgató bohóckodó ganajkupac leszel akkor a világban.
GyB
Források:
facebook windsurf humor
http://specialisedsailing.com
dakine-shop.de
north-windsurf.com
neilpryde.com
Nem vagy bejelentkezve, ezért hozzászólásod csak moderálás után fog megjelenni.
Sikeresen hozzáadtuk a terméket a kosaradhoz!
Hibás email vagy hibás jelszó!
Feldolgozás folyamatban...