Karpathos diaries - 4. rész


2015.01.08

Az első mentés
2014.05.29 ? 2014.06.11

Még az első napomon fél óra alatt megtanítottak embert kiszedni vízből, a mentés alapjait, motorost vezetni (bár ez inkább a motor beindításának fekete mágiájából állt).
- Meghúzod ezt, nemis, inkább azt, kitekered emezt, amazt a kart függőlegesbe, és berántod.
- És ha nemindul?
- Akkor visszatolod azt, kihúzod ezt, pumpálsz benzint, rángatod, mindegy valahogy be fog indulni.
Menteni úgyis mindig két ember megy (egyik vezeti a motorost (ő a főnök), a másik meg a cuccal/emberrel foglalkozik), valakinek úgyis mindig sikerül beindítani.
Aztán pár napig valamiért sosem én kerültem sorra, a mentésnél, de egyik este, zárás előtt a Chickenbay-ben már láttuk, hogy valaki a horgonyzóbójáknál kepeszt 5 perce wasserstartpozícióban. Adtunk még némi időt, hátha, de már tudtuk, hogy mentés lesz.

Manuval (most ő vezet) rohanunk a motoroshoz ? ami kivételesen elsőre indul - aztán a kuncsafthoz. Kevés lett a 4.7 meg a 97 literes Hawk, de nembaj, cseréljünk, majd valahogy megoldom. Manuék elhúznak a Chicken Bay-be vissza, én meg majd megpróbálok kijutni saját erőből.
Papucsok szűkek, trapézkötél sosem látott kis méretre összehúzva, bum teljesen a derekamnál, állítgatni meg nincs idő, mert jönnek a sziklák egyre közelebb.
Valahogy sikerült a wasserstart, meg még szél felé is el lehetett libázni. A Gun Bay-be átérve meg már egész kellemesen siklás alatti legnagyobb sebességgel tudtam élesedni.
Visszafelé meg rájöttem, hogy kissé nagyon sikerült elmenni szél felé, szóval nemcsak, hogy megsiklott, de úgy igazán hülyegyerek módjára meg is lehetett ereszteni a majdnem tök sima vízen. Kezdem megérteni a speedeseket. Lehet, hogy elviszem majd egyszer, beállítom magamnak rendesen aztán a Devils Bay-ben a seggére verek a többieknek.

Volt meeting is, amin Radko mondta el, hogy mit hallott a CM Manager?s meeting-en Fuerteventurán. Elég komoly cég ez a ClubMistral, de azért mégiscsak ugyanazok a koszos boardshort-os majmok ugrálnak mindenhol a vendégeknek. Gyakorlatilag azt mondták el, hogy vidáman kell ugrálni, mert az fontos, mint a balettben. Jövőre meg, nem lesz sima Idol, csak LTD, a Skate meg a Freewave formája nem változik, mert ?so succesful shape", de azért majd megint más színű lesz. Állítólag majd kapunk 2 db-ot a 2015-ös évből.
(Néha azon gondolkodom, hogy szerezni kéne régi deszkákat, befesteni fehérre meg ráírni, hogy freewave proto, aztán, vinnék, mint a cukrot.)
Egy oka van, amiért hajlandó vagyok a North-nak elnézni, az ennyire piszkosul nehéz vitorlákat (nemtudom miért imádják a németek annyira a 6.4 6.6 7.3 7.8 méreteket), az pedig a HERO. Egyik este a majdnem teljes csapat beszabadult zárás után 1 órára Gun/Devilsbay-be. Én meg kimartam gyorsan egy 4.2-est. Annyira fasza, hogy nagyon, sokkal jobban húz, mint a Volt, könnyű, és viszonylag stabil is marad nagy szélnél is, de jobban is szakad.

Volt-ot riggelni viszont szívás, akármit húzok, vagy eresztek, latnitfeszítek, nem lehet belőle kiszedni a ráncokat, de legalább jó nehéz az összes 4.7 felett. Lett szolgálati Wavejármű is. Mistral Syncro Fish 86, szóval végre nekem is lett Hacsirokum. Csak én nem a hegyeken karcolom majd az íveket, hanem a vízen. Mi a Hacsiroku?:

Ha jól láttam akkor van belőle még egy is. Alexandra házában elég nagy a kupi (gondolom azért mert raktárként üzemel az is, meg vitorlavarró üzemként, ha van ideje), de hatalmas nagy kincsesbánya, Mistral Joker, Syncro, meg Beast mindenfelé. Ha lenne időm feltúrnám az egészet aztán hazavinném, amit találok, viszont ahhoz kisbusz kéne meg komp.

A Mistral Hacsiroku:



A Switch Kono gyakorlás az utóbbi napokban egész nagy meglepetéseket hoz, néha veszélyes vagyok önmagamra (az árboc teteje ér le először én meg pillogatok, hogy mi az úristenért állok meg a levegőben, és esek szét), néha meg annyira túlpörög, hogy az eredeti irányba tudok továbbmenni. Az elugrás szerintem már rendben van, csak a leérkezésen, meg a vitorla átvételén kéne tovább dolgozni. Valami olyasmin jár az agyam, hogy deszkát magam alá húz, hátsó kéz behúz, első kinyújt, és akkor végre nem fogok seggre esni.



Cimkék

Hozzászólások

Hozzászólok - +

Nem vagy bejelentkezve, ezért hozzászólásod csak moderálás után fog megjelenni.








25762
Írd ide az ellenörző számot:

Kiemelt ajánlataink

NeilPryde Nexus

69 000 Ft

84 000 Ft

NeilPryde Nexus
F2 Shift

89 000 Ft

149 000 Ft

F2 Shift
Mystic Star 5/3 backzip

69 000 Ft

86 490 Ft

Mystic Star 5/3 backzip
Tiki Impulse

155 000 - 158 000 Ft

Tiki Impulse
Neilpryde Nexus lady

69 000 Ft

84 000 Ft

Neilpryde Nexus lady
Ascan Jibe

12 900 Ft

Ascan Jibe
Tiki Trainer rig

145 000 - 159 000 Ft

155 000 - 169 900 Ft

Tiki Trainer rig
Prolimit Slider

23 000 Ft

29 000 Ft

Prolimit Slider
Severne Convert 2021

164 000 - 185 000 Ft

196 000 - 221 000 Ft

Severne Convert 2021
Gaastra Hybrid 2021

148 000 - 199 000 Ft

214 000 - 259 000 Ft

Gaastra Hybrid 2021