Elkezdünk rohanni..
Hirtelen nincs elég ember, ennek tetejében még ketten le is sérültek (Jonasnak
konkrétan véget is ért a szezon, már csak baywatch megy neki, van egy luk a
lábfején, abban öltések meg fémkapcsok, meg még két mankó a hóna alatt).
De legalább most annyi vendég jön, mint még sose, szóval idő nincs semmire,
nagyonnéha talán némi napközbeni szörfözésre, de inkább este megyünk, amíg le
nem megy a nap, hiába, augusztus van.
Kezd mindenkin látszani, hogy fárad már egy kicsit, páran már sielős videókat
nézegetnek, bőr se maradt már nagyon sehol, főleg, ha Marcin, a korallzátony
fölött gyakorol a chicken bay-ben, nemcsak a hátáról szedve le a bőrt, de a
legjobban összerakott 4.7 Hero-t is megnyúzva.
Néha megy már a kapkodás, abból hibázunk, aztán pedig jön
az idegeskedés. Rájöttem, hogy akármennyire is rohanok, úgyis hatig dolgozunk, szóval nem
muszáj mindenkinek olyan gyorsan beállítani a vitorlát. :)
A napi rutint a mentések dobják fel, ki lehet szakadni egy fél órára a vitorla-
meg deszkacipelésből, szakadások matricázásból, meg a 6 rossz bumból egy
közepesen szakadt összerakásából.
A legutolsó mentés aztán tényleg kiszakított egy órára a centerből.
Radko jött, hogy elúszott Chicken Bay-ben, egy cucc és az öböl másik oldalán
lévő sziklákon kötött ki, menjünk már oda, a motorossal próbáljuk meg onnan
leszedni, mert a chicken bay motoros kicsi hozzá.
Sumec-cel elindultunk, aztán elsőre meg se találtuk, második körben vettük
észre, a gond csak az volt, hogy marhára a sziklákon volt, a motorossal ott nem tudtunk megállni, (horgonyozni szívás, és bizonytalan is) szóval arrébb
mentünk nagyjából 500 métert egy homokos strandra, oda kihúztuk a motorost,
aztán elindultam gyalog a cucc felé, a sziklákon, mezítláb. Sumec maradt a
motorosnál, hátha valami gáz lesz, elviszik a hullámok vagy jönnek az
apokalipszis lovasai Kilgore alezredessel.
Odaértem a cucchoz, aztán kiderült, hogy a vitorla meg a deszka is túlélte azt,
hogy a hullámok rárakták a sziklákra. Elkezdtem leriggelni, aztán szép csomagot
csinálni a riggből, közben meg azon tököltem, hogy a nem könnyű 120 literes
Shark-ot a nagyjából 2,5 m2-es felületével, hogyan cipelem el a motoroshoz.
Mindez 6 Bft-os alapban, plusz a pöffök, meg a sziklákra csapódó víz :)
Elég Rambonak éreztem magam.
Közben megjött Sumec is, talált a strandon a sok szemét között két jobbos
papucsot, a deszkát elvitte, aztán mentem énis, utána az összecsomagolt
riggel a kezemben.
Mindeközben a Chicken Bay frászt kapott, hogy mi vajon miért grasszálunk a
sziklákon (tönkrement a motor, vagymi), aztán a kemény 8 lóerős kis csónakkal
odajöttek, hogy segítenek :) Inkább elküldtük őket, mert ha nekiállnak segíteni,
akkor nem marad motoros a mentéshez senki.
(A chicken bay-i motorosa nagyjából 5 lóerős, mint egy keményebb motoros
fűnyíró, és ezzel megyünk 7-8 Bft-ban is, de akkor már elég érdekes.)
Visszakepesztettünk a deszkával és a riggel a motoroshoz, amit aztán be kellett
tolni széllel meg a hullámokkal szemben a vízbe, farral előre, rögtön bejött
vagy 150 liter víz, meg még az is, amit a visszaúton gyűjtöttünk, szóval kissé
süllyedtünk, és egyszer még a motor is leállt. Nem tudtam hová ülni, mert a deszka
a legnagyobb részt elfoglalta a csónakban, szóval kissé széjjelvertem magam.
Örültem, amikor ki lehetett szállni.
TanGuy kitalálta, hogy megtanulja a shakát, amihez a shove-it vezet. Tomek
lelkesen el is kezdte neki magyarázni, aztán egyszer csak azt vesszük észre,
hogy kézenfogva ?táncolnak?. Később derült csak ki, hogy éppen az itt emeled a
lábaddal, ott nyomod a kezeddel, emitt meg a csípőddel pucsítassz koreográfiát
máshogy nem lehet bemutatni.
Az elrontott sw kono kísérletek meg néha egészen érdekes - egykezes burner-re
hasonlító - eredményeket hoznak. Bár jobban fáj, mint amennyire látványos.
Nem vagy bejelentkezve, ezért hozzászólásod csak moderálás után fog megjelenni.
Sikeresen hozzáadtuk a terméket a kosaradhoz!
Hibás email vagy hibás jelszó!
Feldolgozás folyamatban...